„Dzień dobry TVN” vs. "Pytanie na śniadanie". Lider zwiększył przewagę

„Dzień dobry TVN” niezmiennie w czerwcu było najpopularniejszym programem śniadaniowym. Na drugim miejscu znalazło się „Pytanie na śniadanie”, zaś trzecia pozycja należała do „Halo tu Polsat”, które w zeszłym miesiącu miało tylko jedno wydanie.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
„Dzień dobry TVN” vs. "Pytanie na śniadanie". Lider zwiększył przewagę
Gospodarze "Dzień Dobry TVN"

W czerwcu program „Dzień dobry TVN” oglądało średnio 386 tys. widzów, co dało stacji udział w rynku na poziomie 8,34 proc. w grupie ogólnej, 10,72 proc. w grupie 20-54 i 9,39 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W ciągu roku programu wzrosła o 30 tys. widzów.

Pozycję wicelidera zestawienia najpopularniejszych programów śniadaniowych w czerwcu utrzymało "Pytanie na śniadanie”. Poranny magazyn telewizyjnej Dwójki oglądało średnio 279 tys. widzów, co przełożyło się na udział TVP2 w rynku na poziomie 5,90 proc. wśród wszystkich widzów, 4,89 proc. w grupie wiekowej 20-54 i 5,08 proc. w grupie 16-49.

W czerwcu ub.r. "Pytanie na śniadanie" miało o 23 tys. widzów więcej, co przekładało się na nieco wyższe udziały w rynku w grupie ogólnej i obu grupach komercyjnych.

W czerwcu tego roku różnica oglądalności miedzy “Dzień dobry TVN” a “Pytaniem na śniadanie” wyniosła 107 tys. osób. Rok wcześniej było to 54 tys. widzów. 

„Halo tu Polsat” w czerwcu br. miało jedno wydanie – nadano je 1 czerwca i przyciągnęło przed ekrany 155 tys. widzów. Program zachował trzecie miejsce.

Co ze śniadaniówkami w wakacje?

W wakacje codzienną emisję utrzymuje „Pytanie na śniadanie”. „Dzień dobry TVN” od końca czerwca ukazuje się jedynie w weekendy jako „Dzień dobry wakacje”. „Halu tu Polsat ma przerwę w emisji do drugiej połowy sierpnia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu