“Dziennik Gazeta Prawna” z nową jedynką i stronami prawnymi

W poniedziałek, 2 września br. pojawi się pierwszy numer „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) z pierwszą stroną w nowym layoucie i odmienionymi stronami o prawie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na pierwszej stronie “Dziennika Gazety Prawnej” będzie teraz więcej przykuwających uwagę zdjęć i infografik oraz krótkie zapowiedzi najważniejszych tematów w całej gazecie.

Duże zmiany czekają też tzw. żółte strony, czyli “Gazetę Prawną”. W ramach tej samej objętości znajdzie w tym grzbiecie więcej ułożonych tematycznie specjalistycznych treści.

Każdego dnia najwięcej informacji i tekstów poradniczych poświęconych będzie innemu obszarowi tematycznemu, pojawią się zatem: “Podatkowe Poniedziałki”, “Przedsiębiorcze Wtorki”, “Samorządowe Środy”, “Kadrowe Czwartki” i “Prawnicze Piątki”. Każda z sekcji zostanie wyróżniona innym kolorem. Obok rozszerzonego tematu przewodniego, codziennie nadal będą publikowane informacje z innych dziedzin.

Nowa formuła “Gazety Prawnej” nawiąże tym samym do tematyki pięciu tygodników, które wydawane są w wersji dla prenumeratorów: „Księgowość i Podatki” (poniedziałki), „Firma i Prawo” (wtorki), „Samorząd i Administracja”, „Prawnik” (środy), „Kadry i Płace” (czwartki). Istotną zmianą będzie również przeniesienie dodatku „Prawnik” ze środy na piątek.

grafika

- Zmieniamy „Gazetę Prawną”, aby poszerzyć jej zawartość merytoryczną i dać naszym czytelnikom jeszcze więcej specjalistycznych treści. Położenie akcentu na jedną sekcję tematyczną w danym dniu uporządkuje informacje, a nowa szata graficzna ułatwi i uprzyjemni lekturę naszych treści - mówi Jadwiga Sztabińska redaktor naczelna “DGP”.

Zmiana nie wpłynie na cenę “Dziennika Gazety Prawnej” - dziennik nadal będzie kosztować 3,40 zł. Odświeżony tytuł będzie promowany w mediach Infor Biznes.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Dziennika Gazety Prawnej” w I półroczu br. wyniosła 53 317 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa