SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Dziennik Zachodni" otwiera nowy tygodnik powiatowy

"Dziennik Zachodni", uruchamia kolejny, już 23. tygodnik powiatowy

17 września czytelnicy z Rybnika i okolic wraz z magazynowym wydaniem gazety otrzymają tygodnik powiatowy "Dziennik Zachodni Rybnik". W ten sposób wydawca - Polskapresse sp. z o.o. Oddział Prasa Śląska - realizuje misję gazety, którą wyraża slogan "Bliscy ludzie, bliskie sprawy, bliskie strony".

- Najmocniejszą stroną "Dziennika Zachodniego" jest lokalność - mówi Zenon Nowak, dyrektor ds. marketingu. - Dlatego informujemy naszych Czytelników nie tylko o tym, co się dzieje w regionie, w kraju, czy na świecie, ale także o problemach ich najbliższej okolicy, miasta, dzielnicy. Pomaga nam w tym sprawdzona formuła tygodników powiatowych

Nowy tygodnik promowany jest na łamach "Dziennika Zachodniego", w kampanii radiowej prowadzonej w lokalnych rozgłośniach oraz poprzez plakatowanie powiatu rybnickiego. Promocja internetowa prowadzona poprzez kampanię bannerową (skyscraper) w portalu Naszemiasto.pl. Od 1 października wejście tygodnika zostanie dodatkowo wsparte kampanią zewnętrzną prowadzoną na standardowych billboardach.

Kampanię reklamową wspiera również mailing skierowany do rybnickich liderów opinii, firm oraz gospodarstw domowych.

Tygodniki powiatowe "Dziennika Zachodniego" ukazują się w każdy piątek w większości śląskich miast powiatowych. "Dziennik Zachodni" ma także 7 wydań lokalnych, zwanych Bliskimi Stronami. Mutowane wydania ukazują się od poniedziałku do czwartku.

Według badań SMG/KRC przeprowadzonych na zlecenie Polskapresse, po "Dziennik Zachodni" sięga 41% gospodarstw domowych w województwie śląskim.

Dołącz do dyskusji: "Dziennik Zachodni" otwiera nowy tygodnik powiatowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl