SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E-strzał w dziesiątki - rekordy wygrane w loterii

Database Marketing jest odpowiedzią na problem, jak zwiększyćlojalność nabywców oraz rozpoznawalność własnych produktów.

"Świetna kampania Database Marketingu - Loteriada dlaTotalizatora Sportowego - powstała na bazie unikalnego kreatywnegopomysłu i wykorzystała wszystkie interaktywne kontakty zkonsumentem: www, e-mail i sms. Na stronie www.loteriada.pl w ciągu miesiącaodnotowano ponad 272.000 zarejestrowanych aktywnych kont, którzywyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych.48% uczestników, czyli 130.000 osób, skorzystało z dodatkowejszansy." - powiedział Mariusz Kokoszkiewicz, dyrektor zarządzającyWebtel podczas prezentacji pt. "E-Strzał w dziesiątki - rekordywygrane w loterii" podczas konferencji Internet Group "Marketing -wyzwania przyszłości".

Database Marketing jest odpowiedzią na problem, jak zwiększyćlojalność nabywców oraz rozpoznawalność własnych produktów. Wmomencie dużego nasycenia usług, stworzenie relacji zakupowej jestjednym z kluczowych zadań stawianych przed działaniamimarketingowymi. Stan ducha i drżenie marketingowców determinujeświadomość, że po pierwsze - koszt pozyskania nowego Klienta jestznacznie wyższy od kosztu jego utrzymania, a po drugie - rynekciągle podnosi poprzeczkę i aktywność konkurencji w tym obszarzedeterminuje już działania praktycznie wszystkich spółek.


FUNDAMENTALNY POMYSŁ NA BAZĘ

W Database Marketing kluczem do sukcesu jest kreatywny pomysł, aefektem - unikalna, autorska baza: jedyna, własna, warta wielesetek tysięcy złotych, zgromadzona w krótkim czasie i conajważniejsze - nie ma jej żaden inny podmiot na rynku.

Database Marketing przynosi korzyści w obszarach: ilościzgromadzonych rekordów, kompletacji danych, aktualności posiadanychinformacji oraz segmentacji informacji.

Umiejętne znalezienie pomysłu kreatywnego - wykorzystanieschematu loterii - otwiera nowatorski i interesujący trend wkierunku inteligentnego i interaktywnego pozyskania bazy. Pójdźmyśladem największej loterii w polskim Internecie w roku 2008, bobijemy w niej absolutne rekordy! Czasu, odsłon i pozyskanychinformacji o konsumentach, chętnych do następnego kontaktu z naszejstrony.


REKORDY NA REKORDACH!... W LOTERIADZIE

Loteriada - równie emocjonująca jak Letnia Olimpiada w Pekinie -największa loteria w polskim Internecie w roku 2008 przygotowanadla Totalizatora Sportowego.
Loteriada - stworzyła unikalną szansę na zgromadzenia centralnejbazy danych w oparciu o loterię. Inteligentnie konstruowana baza tonie tylko gromadzenie danych klientów Totalizatora Sportowego czyzwiększenie sprzedaży, ale również wzmacnianie wizerunku TS jakojednego z największych mecenasów polskiego sportu, w tym PolskiejReprezentacji Olimpijskiej. Gromadzimy rekordy i działamy naemocje!


WWW, E-MAIL I SMS I& JUŻ LOSUJESZ

Loteriada wykorzystała wszystkie interaktywne kontakty zkonsumentem. Na stronie www.loteriada.pl w ciągu miesiącaodnotowano ponad 272.000 zarejestrowanych aktywnych kont, którzywyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych.48% uczestników, czyli 130.000 osób, skorzystało z dodatkowejszansy. Dodatkowa szansa to jeden z największych, ale nie jedynychsukcesów w ramach Loteriady - zaowocował znacznym poszerzenieminformacji gromadzonych o graczach. W ciągu miesiąca kampaniikażdego dnia gromadziliśmy prawie 5.000 rejestracji, a w kluczowychdniach - nawet do 20.000 rejestracji.

Jeden uczestnik potrafił zarejestrować nawet 18 kuponów w ciągumiesiąca, co pokazywało siłe sprzedażową kampanii. Umiejętnieskrojona komunikacja dotarła do wyjątkowej dla tego produktu grupy- ponad 200.000 kont w grupie do 25 lat.
Co interesujące, dzięki segmentacji pokazującej wykształceniewiemy, że 3 zarejestrowanych ma wykształcenie średnie i wyższe!Prawie 90.000 osób wzięło udział w internetowym quizie - najszybszyczas odpowiedzi to 5 sekund, najdłuższy, który pozwalał na wygranieto 18 sekund! Internet to naprawdę szybkie medium.

"And last but not least - do końca do dziś nie wiemy, czynajwiększa kumulacja jest wynikiem Loteriady, czy Loteriadaodniosła sukces dzięki kumulacji - wiemy tylko, że te dwawydarzenia to duży sukces Totalizatora Sportowego w okresie trwanialoterii" - zakończył swoje wystąpienie Mariusz Kokoszkiewiczpodczas konferencji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: E-strzał w dziesiątki - rekordy wygrane w loterii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl