eBay: 230 mln USD na zakupy przez komórkę w sezonie świątecznym

Coraz więcej użytkowników komórek wydaje coraz więcej pieniędzy na zakupy w portalu aukcyjnym eBay.

km
km
Udostępnij artykuł:

W skali globalnej całkowita wartość produktów kupionych na stronach eBay w okresie 25 listopada - 25 grudnia z poziomu urządzeń mobilnych wyniosła 230 milionów dolarów. To o 166 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. W samych Stanach Zjednoczonych odnotowano wzrost o 134 proc., do blisko 100 milionów dolarów.

eBay podaje, że wśród najdroższych towarów kupionych drogą mobilną były torebki znanych projektantów, biżuteria z brylantami oraz zegarki Rolexa. Portal poinformował także, że jego mobilne aplikacje zostały pobrane ponad 30 milionów razy.

Najpopularniejsze kategorie produktów 2010 wśród mobilnych użytkowników eBay:

Kanada: odzież i akcesoria, biżuteria, samochody i ciężarówki Francja: odzież i akcesoria, biżuteria, komputery Niemcy: części samochodowe, samochody i ciężarówki, odzież i akcesoria Australia: samochody i ciężarówki, dom i meble, odzież i akcesoria Wielka Brytania: samochody i ciężarówki, odzież i akcesoria, części samochodowe USA: samochody i ciężarówki, odzież i akcesoria, części samochodowe

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem