SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edyta Sierosławska szefową social media w Sigma Bis

Do zespołu Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU dołączyła Edyta Sierosławska, obejmując stanowisko head of social media, gdzie będzie zarządzała zespołem specjalistów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Edyta SierosławskaArticle

Od stycznia Sierosławska odpowiada za zarządzanie zespołem specjalistów zajmujących się obsługą klientów z grupy kapitałowej Orlen.

Ostatnio w Accenture Operations

Do końca grudnia 2020 roku Edyta Sierosławska pracowała w Accenture Operations jako project manager ds. social media, prowadząc projekty w branży automotive. W latach 2017-2019 pracowała jako manager ds. marketingu w social media w Carrefour Polska, gdzie była odpowiedzialna za kampanie na kanałach social oraz współpracę z influencerami.

Pracowała również jako specjalista ds. promocji i komunikacji w Instytucie Dialogu Międzykulturowego w Krakowie oraz jako specjalista ds. promocji programów międzynarodowych i social media w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Współtwórczyni sukcesu marki Ekocuda w social media.

W ostatnich tygodniach zespół Sigma Bis zasiliło kilku managerów dotychczas związanych z innymi agencjami mediowymi. To specjaliści m.in. ze Starcomu i Mediacomu.  

Ostatnio Sigma Bis zaczęła obsługiwać mediowo Link4, wśród jej klientów są m.in. Orlen, Energa, PZU oraz FoodCare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Edyta Sierosławska szefową social media w Sigma Bis

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaa
Niech mnie piorun strzeli, jak ten Obajtek potrafi przekonać!
odpowiedź
User
Andrzej
Bardzo dobry wybór.
odpowiedź
User
ziom
czy po zmianie władzy pracodawcy chętnie zatrudnią taką osobę?
odpowiedź