SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Effectica dla Segece

Agencja Effectica będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową galerii zarządzanych przez operatora centrów handlowych Segece Polska.

Effectica została wyłoniona w drodze dwuetapowego przetargu, który dotyczył kompleksowej obsługi marketingowej siedmiu zarządzanych przez Segece obiektów w Polsce: Lublin Plaza, Poznań Plaza, Ruda Śląska Plaza, Kraków Plaza, Rybnik Plaza, Sadyba Best Mall oraz Sosnowiec Plaza.

Pierwsza odsłona kampanii przygotowanej przez agencję dotyczy zimowych wyprzedaży i prowadzona jest pod hasłem „Czy te ceny mogą kłamać”. Pojawi się ono także w kolejnych kreacjach, które połączy claim „Zakupy w rytmie dnia”. Komunikacja ma na celu wzmocnienie wizerunku galerii jako miejsc, gdzie łatwo i szybko mozna skorzystać z szerokiej oferty komercyjnej i rozrywkowej.

Do zadań Effectica należy przygotowanie pięciu głównych kampanii dotyczących wyprzedaży, nowych kolekcji oraz zakupów świątecznych, a także opracowanie odsłon dedykowanych eventom organizowanym w poszczególnych galeriach.

Dołącz do dyskusji: Effectica dla Segece

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl