„Eksplozja okazji na koniec świata” w kampanii Media Markt (wideo)

Media Markt rusza z kampanią, której kulminacją nastąpi 21 grudnia, w dzień wieszczonego przez Majów końca świata. Akcję wspólnie z Media Saturn Holding Polska przygotowały firmy Demner, Merlicek & Bergmann, Ideal i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Media Marktu pod hasłem „Eksplozja okazji na koniec świata” rozpoczęła się trzema reklamami teaserowymi: „Koniec”, „Klamka zapadła” oraz „21.12.2012”. Reklamy emitowane od 11 listopada będą odliczać czas pozostały do 21 grudnia oraz prezentować produkty, które można kupić w sklepach Media Markt w systemie rat 0 proc. - Nie jesteśmy jedyną firmą, która marketingowo sięga po temat przepowiedni końca świata. Z pewnością jednak jesteśmy tą marką, która dzięki szerokiej ofercie nowoczesnych technologii, daje klientom możliwość przyjemnego spędzenia czasu, niezależnie od tego, ile go jeszcze zostało - uzasadnia taką strategię reklamową Ewelina Piątek, manager ds. marketingu Media Markt. Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie: TVN, TVP, Polsat), radiu (rozgłośnie ogólnopolskie i lokalne, m.in. RMF FM, Radio ZET, Trójka), prasę, internet (m.in. Onet, YouTube, WP), kina oraz materiały POS. Kreację kampanii przygotowała agencja Demner, Merlicek & Bergmann, produkcją spotów zajęło się studio Ideal, wyreżyserował je Darek Szendel, a nakręcił Paweł Edelman.    Za zakup mediów odpowiadają dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska i dom mediowy Universal McCann. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana