El Padre, Mediatouch, New Look Advertising, Red8 Events i Posterscope zajmą się eventami PKP Intercity

Agencje El Padre, Mediatouch, New Look Advertising oraz Red8 Events i Posterscope Polska będą przez najbliższy rok zajmować się obsługą eventów dla PKP Intercity - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W prowadzonym od września br. przetargu na świadczenie usług eventowych dla PKP Intercity wpłynęło 12 ofert. Złożyły je firmy: Idea Productions Poland, konsorcjum Red8 Events z Posterscope Polska, GonnaBe, Mea Group, konsorcjum dwóch spółek Althermedia, MyPlace, Plej, New Look Advertising, El Padre, Mediatouch, KDK i konsorcjum agencji Silver Plate i Partner of Promotion.

PKP Intercity najwyżej oceniło oferty złożone przez El Padre, Mediatouch, New Look Advertising oraz Red8 Events i Posterscope Polska.

Z agencjami tymi spółka będzie pracować na podstawie tzw. umów ramowych przez rok od momentu zawarcia umowy. Nie wyklucza jej przedłużenia o 6 kolejnych miesięcy.

W tym okresie wybrane agencje będą odpowiadać m.in. za przygotowanie i realizację tzw. eventu taborowego (np. prezentacja pasażerom nowego lub zmodernizowanego taboru, edukacja), eventów wizerunkowych (promocja wizerunku marki np. eventy tematyczne świąteczne, z okazji Dnia Dziecka), akcji promocyjnych wspierających kampanie, niestandardowy event ambientowy, będący wsparciem działań promocyjnych oraz aktywności w social media, imprezy cykliczne itp. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?