SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

El Padre, Mediatouch, New Look Advertising, Red8 Events i Posterscope zajmą się eventami PKP Intercity

Agencje El Padre, Mediatouch, New Look Advertising oraz Red8 Events i Posterscope Polska będą przez najbliższy rok zajmować się obsługą eventów dla PKP Intercity - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.

W prowadzonym od września br. przetargu na świadczenie usług eventowych dla PKP Intercity wpłynęło 12 ofert. Złożyły je firmy: Idea Productions Poland, konsorcjum Red8 Events z Posterscope Polska, GonnaBe, Mea Group, konsorcjum dwóch spółek Althermedia, MyPlace, Plej, New Look Advertising, El Padre, Mediatouch, KDK i konsorcjum agencji Silver Plate i Partner of Promotion.

PKP Intercity najwyżej oceniło oferty złożone przez El Padre, Mediatouch, New Look Advertising oraz Red8 Events i Posterscope Polska.

Z agencjami tymi spółka będzie pracować na podstawie tzw. umów ramowych przez rok od momentu zawarcia umowy. Nie wyklucza jej przedłużenia o 6 kolejnych miesięcy.

W tym okresie wybrane agencje będą odpowiadać m.in. za przygotowanie i realizację tzw. eventu taborowego (np. prezentacja pasażerom nowego lub zmodernizowanego taboru, edukacja), eventów wizerunkowych (promocja wizerunku marki np. eventy tematyczne świąteczne, z okazji Dnia Dziecka), akcji promocyjnych wspierających kampanie, niestandardowy event ambientowy, będący wsparciem działań promocyjnych oraz aktywności w social media, imprezy cykliczne itp.