Empik ma już 100 proc. akcji e-Muzyki

W ramach przymusowego wykupu Empik przejął pozostałe 2,03 proc. akcji e-Muzyki, stając się jej jedynym właścicielem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Empik ma już 100 proc. akcji e-Muzyki

Empik w ramach przymusowego wykupu nabył 287,3 tys. akcji e-Muzyki po 7,90 zł za sztukę. Zapłacił więc 2,27 mln zł.

W drugiej połowie lutego Empik porozumiał się z trójką mniejszościowych akcjonariuszy e-Muzyki co do kupna walorów stanowiących 7,41 proc. jej kapitału po 7,90 zł za sztukę. Wydał na nie 6,01 mln zł.

Zapowiadał wtedy, że zamierza zdjąć e-Muzykę z bocznego rynku warszawskiej giełdy. Przy cenie 7,90 zł kapitalizacja spółki wynosi 111,86 mln zł. Ostatnie transakcje giełdowe na jej walorach wykonano dwa tygodnie temu, kurs zatrzymał się na 6,80 zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/empik-chief-commercial-officer-karol-czuprynski-allegro,7169650865694849a ##

e-Muzyka zajmuje się fizyczną i cyfrową dystrybucją muzyki. Empik bezpośrednią kontrolę właścicielską nad spółką przejął pięć lat temu, kupując 80,25 proc. jej akcji za 12,85 mln zł od swojego ówczesnego właściciela, wehikułu inwestycyjnego funduszu Penta Investments. Potem próbował skupić jej pozostałe walory i wycofać z giełdy - pod koniec 2020 roku oferował 5,8 mln zł za 19,7 proc. akcji (po 3,91 zł za sztukę)

e-Muzyka ze stratą, sprzedaż mocno w górę

W ub.r. przychody grupy kapitałowej e-Muzyka poszły w górę ze 136,81 do 228,52 mln zł, a wynik netto pogorszył się z 494 tys. zysku do 703 tys. zł straty.

Natomiast w pierwszym kwartale br. firma zwiększyła wpływy rok do roku z 41,77 do 49,39 mln zł (te od grupy Empik wzrosły z 1,65 do 11,95 mln zł), a strata netto zmalała z 763,8 do 674,7 tys. zł.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa