„Audiobooki bez limitu” w kampanii EmpikGO (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji mobilnej EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Audiobooki bez limitu” w kampanii EmpikGO (wideo)

W ramach promocji „Audiobooki bez limitu” użytkownicy, którzy do końca stycznia zarejestrują się w aplikacji EmpikGO, będą mogli do końca br. korzystać za 19,99 zł miesięcznie z bazy ponad 3 tys. audiobooków (stale powiększanej). Ta oferta obejmuje tytuły także z dwóch innych planów taryfowych: Bajki i Lektury.

Nadal dostępne jest też opcja bezpłatnego okresu próbnego trwającego 14 dni.

Oferta „Audiobooki bez limitu” została wprowadzona w EmpikGO w listopadzie ub.r.

 

Spot z kampanii pokazuje sytuacje z codziennego życia, w których dużo wygodniej jest słuchać audiobooków niż czytać książki.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]