SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Energizer stawia na TBWA Worldwide

Producent baterii Energizer Holdings zatrudnił sieć TBWA Worldwide do obsługi globalnego budżetu reklamowego marek Energizer i Eveready.

Do tej pory w Ameryce Północnej firmę obsługiwała agencja TBWA\Chiat\Day, a na pozostałych światowych rynkach agencja DDB.

TBWA Worldwide będzie odpowiedzialna za całość kreacji globalnych działań reklamowych dla Energizer, a regionalne oddziały sieci będą miały za zadanie dostosowywanie kampanii na potrzeby rynków lokalnych.

Rolę globalnej agencji wiodącej w zakresie strategii i kreacji dla marek Energizer i Eveready będzie pełnić TBWA\Chiat\Day Los Angeles.

Dołącz do dyskusji: Energizer stawia na TBWA Worldwide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl