Eska TV rezygnuje z “Kilerskiego Karaoke”

Kanał Eska TV nie planuje emisji drugiej edycji programu rozrywkowego “Kilerskie Karaoke”, którego pierwszą serię widzowie mogli oglądać jesienią ub.r.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

”Kilerskie Karaoke” zeszłej jesieni oglądało w Eska TV średnio 75 tys. widzów, co dało kanałowi 0,51 proc. udziału w grupie 4+ i 0,76 proc. w 16-49 (dane Nielsen Audience Measurement dotyczące odcinków premierowych - więcej na ten temat). Po zakończeniu emisji formatu stacja informowała, że jest zadowolona z wielkości widowni programu, ale druga edycja show może trafić na antenę najwcześniej jesienią br. Jednak ostatecznie tak się nie stanie.

- Faktycznie, wyniki oglądalności „Kilerskiego Karaoke” były zadowalające. Nie pozwoliły jednak na zaplanowanie i sfinansowanie kolejnej edycji programu, która musiałaby być lepsza, bardziej zaskakująca - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Domagała, dyrektor zarządzający Eska TV. Nie ujawnia, czy w jesiennej ramówce pojawią się inne duże programy rozrywkowe. - Prace nad nią trwają - ucina.

W show „Kilerskie Karaoke” rywalizowały ze sobą dwa zespoły, złożone z dwóch gwiazd i fana Eski. Członkowie drużyn śpiewali piosenki zmagając się z różnymi trudnościami i nietypowymi przeszkodami. Jurorami w programie byli Magdalena Schejbal, Katarzyna Kwiatkowska i Igor Nurczyński. Show oparte na brytyjskim formacie „Sing If You Can” prowadził Krzysztof „Jankes” Jankowski, a za jego produkcję odpowiadała firma Mastif Media Polska.

grafika

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Eska TV w rynku w czerwcu br. wyniósł 0,73 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa