SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ETi dołącza do grona klientów agencji Gong

Agencja strategiczno-kreatywna Gong (należy do Group One) wygrała przetarg dla marki ETi European Food Industries, producenta m.in. ciastek i czekolad (właściciel marek Wanted, Dare, Petito). Będzie odpowiedzialna za strategię, kreację i realizację kampanii w ramach prowadzonych działań promocyjnych.

Article

Firmy nie ujawniają szczegółów zakończonego właśnie przetargu. Agencja Gong będzie odpowiedzialna za kampanie reklamowe wszystkich produktów z portfolio ETi w Polsce. Pierwszymi wspólnymi projektami będą kompleksowe działania dla marek Wanted oraz Dare, które rozpoczną się już w sierpniu.

- Najbliższe miesiące to jeden z najważniejszych okresów sprzedażowych dla flagowych marek z naszego portfolio, dlatego planujemy bardzo intensywne działania promocyjne. Bardzo cieszymy się, że będziemy mieć w tym wsparcie partnera z dużym doświadczeniem w branży FMCG, jakim jest agencja Gong. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca pozwoli nam skutecznie dotrzeć do nowych konsumentów i dalej szeroko budować świadomość naszych produktów – co jest kluczowe dla nowego na rynku gracza jakim jest ETi - mówi Magdalena Słomczewska-Klimiuk, product portfolio manager ETi w Polsce.

Dotychczas działania reklamowe dla produktów tej firmy odpowiadała Orchidea Group

Obsługą mediową ETi zajmuje się od wiosny br. dom mediowy UM (IPG Mediabrands), który w wyniku wygranego przetargu przejął budżet tego klienta od agencji OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ETi dołącza do grona klientów agencji Gong

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl