SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Euro RSCG Warsaw dla wody Żywiec Zdrój Smako- Łyk

Ruszyła kampania telewizyjna wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wody smakowej Żywiec Zdrój Smako-Łyk przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw.

Hasło kampanii to ' Żywiec Zdrój - Siła z gór. Smak z owoców'.

Film reklamowy prezentuje górski strumień, z którego woda, z ogromną siłą rozbija cytrynę na różne kawałki. Efektem zderzenia wody z cytrynami, jest nowa woda smakowa Żywiec Zdrój Smako- Łyk. Pomysł filmu reklamowego nawiązuje do przesłania z poprzedniego filmu marki Żywiec Zdrój - Siła z gór.

Kampania telewizyjna potrwa do września i będzie emitowana w stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN siedem, DCAP, Canal+, Ale Kino, Canal + sport, Romantica.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw dla wody Żywiec Zdrój Smako- Łyk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl