SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,5 mln widzów programu „Europa da się lubić - 15 lat później”. TVP2 liderem rynku

Nowy program „Europa da się lubić - 15 lat później” oglądało średnio 1,50 mln osób. TVP2 w czasie emisji reaktywowanego talk-show była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,48 mln zł.

fot. TVP Article

„Europa da się lubić - 15 lat później” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 27 kwietnia do 8 czerwca 2019 roku. Średnia widownia reaktywowanego talk-show wyniosła 1,50 mln osób, co przełożyło się na 11,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,98 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,16 mln oglądających, produkcja zgromadziła 27 kwietnia.

TVP2 w czasie nadawania „Europa da się lubić - 15 lat później” była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 8,83 proc., emitujący wówczas filmy fabularne. Trzeci był TVN (gł. serial „Chyłka - Zaginięcie”; 8,75 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Alarm!” i filmy; 7,72 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Dwójka była czwarta, a w grupie 16-59 lat stacja zajęła trzecią lokatę.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosły 3,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Europa da się lubić” to polska adaptacja francuskiego talk-show „Union Libre”. Formuła tego programu polegała na zapraszaniu do studia obcokrajowców mieszkających w Polsce oraz gości specjalnych, którzy wypowiadali się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.

Rozrywkowy projekt emitowany był na antenie TVP2 w latach 2003-2008. Decyzję o nagraniu specjalnej edycji tego programu podjęto z okazji 15-lecie wstąpienia naszego kraju do Unii Europejskiej (przypada ona dokładnie 1 maja 2019 roku).

Bez zmian główną gospodynią reaktywowanego talk-show była Monika Zamachowska. Obok niej program współprowadził również Adam Drzewicki, twórca zrzeszonego w sieci LifeTube kanału MaturaToBzdura.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów programu „Europa da się lubić - 15 lat później”. TVP2 liderem rynku

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dobre
I bardzo dobrze, że niezła widownia, bo to dobry program. Na luzie i z humorem, nawet nie wiadomo kiedy ta godzinka zleci, a i można się dowiedzieć paru ciekawostek.
20 3
odpowiedź
User
ola
rzeczywiście sie to dobrze ogladało
18 2
odpowiedź
User
Pdk
W komercyjnej ostatnie miejsce.
9 6
odpowiedź
User
a??
W komercyjnej ostatnie miejsce.


A jakie to ma znaczenie w przypadku programu TVP?
8 5
odpowiedź
User
Józef Piłsudzki
A takie znaczenie, że słabe wyniki w komercyjnej oznaczają mały zarobek z reklam i w efekcie trzeba dokładać do programu z publicznych pieniędzy.
7 7
odpowiedź