Ewa Wilczyńska wicenaczelną wrocławskiego wydania „Gazety Wyborczej”

Nową zastępczynią redaktora naczelnego wrocławskiej mutacji „Gazety Wyborczej” (Agora) została Ewa Wilczyńska, dziennikarka związana z oddziałem od 2016 roku. Na stanowisku był wakat od 2015 roku, kiedy to opuścił je obecny naczelny wrocławskiej mutacji - Leszek Frelich.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Ewa Wilczyńska wicenaczelną wrocławskiego wydania „Gazety Wyborczej”
Ewa Wilczyńska, fot. Tomasz Pietrzyk/GW

Ewa Wilczyńska jest związana z "Gazetą Wyborczą" od 2016 r. Redaguje i wydaje serwis internetowy Wroclaw.wyborcza.pl, a także jest autorką reportaży m.in. o pedofilii w Kościele i zbrodni miłoszyckiej, za którą skazano Tomasza Komendę.

Jej teksty ukazują się w „Tygodniku Wrocław”, w cyklu „Witamy w Polsce” i w „Dużym Formacie”. Oprócz nowych obowiązków, wicenaczelna na co dzień nadal będzie redagować i wydawać serwis Wroclaw.wyborcza.pl.

Wcześniej Ewa Wilczyńska pracowała w „Gazecie Wrocławskiej” i „Naszym Mieście”, ukończyła także program stażowy w Money.pl.

 

Stanowisko wicenaczelnego wrocławskiego dodatku „GW” było nieobsadzone od 2015 roku, gdy zaszły znaczące zmiany w redakcyjnej strukturze. Wówczas bowiem dotychczasowy naczelny, Wojciech Pelowski, awansował na wydawcę regionalnego w Krakowie, zaś jego miejsce zajął ówczesny zastępca naczelnego, Leszek Frelich (funkcję pełni do dziś). Frelich wcześniej przez 10 lat kierował zespołem „Gazety Wyborczej” w Opolu, gdzie zaczynał pracę jako dziennikarz w 1995 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol