Experian Hitwise: Bing w górę, Google i Yahoo w dół

Google miało w październiku bieżącego roku 70,60 proc. udziału naamerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oznacza to spadek o 0,48 pkt. proc. w porównaniu z wrześniem -wynika z danych firmy badawczej Experian Hitwise.

Na kolejnych miejscach w ubiegłym miesiącu znalazły się: YahooSearch (16,14 proc. udziału w rynku), Bing.com (9,57 proc.) orazAsk.com (2,62 proc.).

W porównaniu z wrześniem, spadek udziału w rynku oprócz Googleodnotowała także wyszukiwarka Yahoo Search - o 0,24 pkt. proc.Tymczasem wzrost zanotowały Bing.com i Ask.com, odpowiednio o 0,61i 0,06 pkt. proc.

Z kolei pozostałe 52 monitorowane przez Experian Hitwisewyszukiwarki miały w październiku tego roku łącznie tylko 1,10proc. udziału na amerykańskim rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style