GoldenSubamrine będzie reklamować Fabrykę Czekolady Wedla

Agencja GoldenSubmarine, w wyniku wygranego przetargu, zajmie się kampanią promocyjną interaktywnego muzeum Fabryka Czekolady dla firmy E.Wedel, która zostanie otwarta jesienią.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GoldenSubamrine będzie reklamować Fabrykę Czekolady Wedla

Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel to najnowsza inwestycja firmy E. Wedel. Interaktywna przestrzeń do zwiedzania powstaje tuż obok obecnego zakładu w Warszawie, na praskim Kamionku. W zrewitalizowanym budynku, którego elewacja do złudzenia przypomina gigantyczne kostki Mlecznej, Gorzkiej lub Jedynej, budowana jest także potężna przestrzeń fabryczna z liniami produkcyjnymi oraz Pijalnia Czekolady E.Wedel.  

Nowe muzeum odkrywać będzie przed zwiedzającymi tajemnice wyjątkowego procesu tworzenia czekolady. Unikalne instalacje, aromaty, smaki i tekstury, będą inspirować zmysły i zachęcać do zgłębiania ponad 170-letniej historii marki E.Wedel. Będzie to jedyne miejsce o takiej skali w Europie Środkowo-Wschodniej i jedno z kilku na całym świecie.

Multimedialna Fabryka Czekolady E.Wedel otworzy swoje podwoje jesienią 2024 roku. O tym miejscu w Polsce opowie wszystkim wieloplatformowa kampania promocyjna. By ją wyłonić, ogłoszono przetarg, który wygrała kreacja agencji GoldenSubmarine. Jej zespół zajmie się całą platformą komunikacyjną – od idei i chwytnego hasła aż po pomysły na implementację i formaty reklamowe. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta