SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fabryka Komunikacji Społecznej szuka domu mediowego do kampanii dla resortu zdrowia

Fabryka Komunikacji Społecznej zaprasza firmy do składania ofert na emisję spotów tv, radiowych oraz realizację kampanii w internecie do działań, jakie będzie realizować dla Ministerstwa Zdrowia a związanych z promocją transplantologii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Na zakup mediów i współpracę z wybraną firmą przeznaczy 820,8 tys. zł.

Article

Wybrana w tym postępowaniu firma (dom mediowy lub nadawca) zajmie się emisją 30 -sek. spotu telewizyjnego w okresie od 1 do 31 października br. (o wartości emisyjnej GRP 175, zasięg 1+ 60proc., TG – 25+). Dodatkowo agencja oczekuje lokowania product placement w serialu „Barwy Szczęścia” w TVP2.

Będzie też odpowiadać za realizację w październiku br. kampanii radiowej (100 GRP zasięg 1+ 60 proc., TG – 18+ ) oraz za działania w internecie. Kampania w sieci ma obejmować takie serwisy, jak wp.pl, onet.pl, YouTube, a także social media.

Budżet na zakup tych mediów oraz współpracę z wybraną firmą wynosi dokładnie 820 790 zł brutto. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 19 lutego br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej szuka domu mediowego do kampanii dla resortu zdrowia

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Awaria
Słabe to bardzo. Projekty składa się wspólnie a nie wygrywa dzięki pracy, wskaźnikom jednego domu mediowego...a potem robi się przetarg. Cwaniactwo.
5 4
odpowiedź
User
znajomy
Słabe to bardzo. Projekty składa się wspólnie a nie wygrywa dzięki pracy, wskaźnikom jednego domu mediowego...a potem robi się przetarg. Cwaniactwo.

To tego typu organizacja.
5 4
odpowiedź