Facebook chce wprowadzić przycisk „Kup teraz”

Serwis Facebook umożliwi dodawanie funkcji „Kup teraz” na fanpage’ach e-sklepów i innych serwisów e-commerce. Oprócz tego otrzymają oni do dyspozycji 7 innych przycisków typu „call to action”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Możliwość dokonywania zakupów z poziomu konkretnych postów Facebook testuje już od kilku miesięcy - pierwsze informacje na ten temat pojawiły się w lipcu br. Próby były przeprowadzane na grupie wybranych użytkowników, teraz w pierwszej kolejności możliwość osadzenia na swojej stronie opcji „Kup teraz” otrzymają sprzedawcy w USA. W 2015 r. zapowiadane jest globalne uruchomienie systemu. Po wybraniu przez użytkownika przycisku „Kup teraz” zostanie on automatycznie skierowany na platformę zakupową, gdzie będzie mógł sfinalizować transakcję.

- Wszystkie transakcje dokonywane z poziomu naszego serwisu są odpowiednio zabezpieczone z myślą o prywatności i bezpieczeństwie internautów - zapewnia Sheryl Sandberg, chief operating officer Facebooka. - Żadne dane na temat kart kredytowych czy płatniczych użytkowników nie zostaną przekazane reklamodawcom ani innym podmiotom - dodaje.

W oficjalnym komunikacie Facebook poinformował też, że w ciągu kilku najbliższych tygodni będzie testował, także w Stanach Zjednoczonych, 7 innych przycisków, których mogą używać sprzedawcy. Są to: Book Now, Contact Us, Use App, Play Game, Shop Now, Sign Up i Watch Video. W konkretnym momencie sprzedawca może zastosować tylko jeden ze wspomnianych przycisków, możliwa jest jednak w każdej chwili jego wymiana na inny.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-wprowadzi-przycisk-nie-lubie ##

Facebook nie ukrywa, że wprowadzenie przycisków typu „call-to-action” ma na celu umożliwienie właścicielom firmowych profili zwiększenia sprzedaży, a także liczby odwiedzających ich strony. Jako przykład podaje firmę Dollar Shave Club, która po zastosowaniu na swoim profilu przycisku Sign Up w ciągu 3 tygodni odnotowała wzrost liczby klientów. - W okresie testowym odnotowaliśmy 2,5-krotny wzrost konwersji w porównaniu ze stosowanymi wcześniej metodami pozyskiwania klientów - stwierdził Brian Kim, dyrektor ds. pozyskiwania klientów w Dollar Shave Club.

grafika

Facebook nie jest jedyną platformą społecznościową, która próbuje związać się ściślej z branżą e-commerce. Niedawno Twitter testowo wprowadził u siebie system kuponów rabatowych (więcej informacji tutaj).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style