Facebook dominuje w większości krajów Europy

W ostatnich miesiącach Facebook zdobył pozycję lidera wśródserwisów społecznościowych w większości europejskich państw.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że na 17monitorowanych przez nią europejskich rynków internetowych,Facebook jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym na 11 znich.

W lutym tego roku strony portalu odwiedziło w sumie 99,78miliona unikalnych użytkowników z tychże państw - aż o 314 procentwięcej niż rok wcześniej.

Pozycję lidera Facebook zajmował w Wielkiej Brytanii (22,66miliona unikalnych odwiedzających), Francji (13,7 mln), Turcji(12,38 mln), Włoszech (10,76 mln), Hiszpanii (5,66 mln), Belgii(2,31 mln), Szwecji (2,3 mln), Danii (2,02 mln), Szwajcarii (1,69mln), Norwegii (1,48 mln) oraz Finlandii (1,34 mln). Ponadto był ondrugi co do popularności w Holandii (1,03 mln), Austrii (663 tys.)i Irlandii (512 tys.).

Z kolei jedynymi krajami, w których nie udało mu się zająćpierwszego bądź drugiego miejsca, były Niemcy (3,43 mln - 4.),Rosja (478 tys. - 7.) oraz Portugalia (193 tys. - 3.).

Z danych comScore wynika również, że w lutym strony Facebookabyły z liczbą 275 milionów unikalnych odwiedzających szóstąnajpopularniejszą własnością internetową na całym świecie. Dlaporównania przypomnijmy, że niedawno sam serwis chwalił się, iżliczba jego członków przekroczyła granicę "tylko" 200 milionów.

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska