Facebook zapewnia, że poważnie traktuje ochronę prywatności użytkowników

Facebook ustami swojego dyrektora ds. prywatności odpiera zarzuty związane z prowadzoną przez serwis polityką prywatności.

km
km
Udostępnij artykuł:

Podczas wirtualnego briefingu prasowego Steve Satterfield, dyrektor ds. prywatności w Facebooku, odpowiadał na pytania dziennikarzy o podejście portalu do kwestii prywatności użytkowników.

Satterfield stwierdził, że jego firma nieustannie dąży do obalenia mitu, jakoby sprzedawała dane użytkowników reklamodawcom i innym zewnętrznym podmiotom.

"To po prostu nieprawda. Nie sprzedajemy danych ludzi. Nigdy tego nie robiliśmy." - zapewnił.

Według dyrektora ds. prywatności w Facebooku kolejnym mitem, wciąż obecnym w niektórych częściach świata, który należy obalić, jest rzekoma antyregulacyjna postawa portalu.

"W rzeczywistości jest zupełnie odwrotnie. Jesteśmy zdecydowanie za regulacjami, także dotyczącymi prywatności." - powiedział Satterfield.

Jego zdaniem potrzebne jest spójne podejście do kwestii prywatności w skali globalnej, gdyż brak spójności jest zły zarówno z perspektywy użytkownika, jak i z perspektywy biznesowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych