Facebook wprowadza nowe funkcje w Randkach

Facebook w usłudze Randki wprowadził trzy nowe funkcje: możliwość wyboru do dwóch kolejnych lokalizacji, opcję szczęśliwy traf oraz Randki Audio.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Facebook wprowadza nowe funkcje w Randkach

Facebook wprowadza nowe funkcje do usługi wirtualnych randek (wideorozmów w ramach aplikacji): możliwość wyboru do dwóch kolejnych lokalizacji w obrębie kraju, w którym znajduje się użytkownik, ma ułatwić wyszukiwanie par osobom, które pracują zdalnie z innych miast lub często się przemieszczają.

Szczęśliwy traf to opcja umożliwiająca wybranie kandydatów, którzy mimo że niekoniecznie wpasowują się w standardowe preferencje wybrane przez użytkownika, mogą być dla nich interesujący.

Randki Audio to natomiast możliwość uczestniczenia w randkach głosowych – sparowani użytkownicy będą mogli połączyć się poprzez czat audio bez konieczności uruchamiania opcji video.

Nowe funkcje dostępne będą w 52 krajach, w tym w Polsce.

Randki (Facebook Dating) zostały wprowadzone jesienią 2019 roku, na początku w 20 krajach świata. Do Polski trafiły rok później.

2,8 mld użytkowników regularnie korzysta z Facebooka

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wydawcy-chca-by-ue-zmusila-facebooka-do-oplat-za-publikowanie-ich-artykulow,7170141225481857a ##

Facebook zaznacza, że w ostatnim roku wykorzystanie funkcji Randki wzrosło o ponad 50 proc., a liczba wysyłanych dziennie wiadomości wzrosła o ponad 55 proc. Najchętniej użytkownicy piszą je w niedziele o godz. 19.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały