Facebook testuje system nagradzania użytkowników usługi Places

Facebook prowadzi testy nowego systemu o nazwie 'Facebook Deals', który będzie nagradzał aktywnych użytkowników usługi Facebook Places - donosi serwis All Facebook.

km
km
Udostępnij artykuł:

Facebook Places to uruchomiona w sierpniu tego roku usługa oparta na lokalizacji, która umożliwia członkom najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie dzielenie się za pomocą urządzeń mobilnych aktualnym miejscem swojego położenia (więcej na ten temat).

All Facebook dotarł do kopii wiadomości e-mail wysłanej przez Facebooka do jednego z partnerów, z którym testowany jest system 'Facebook Deals'. Polega on na tym, że użytkownik portalu może otrzymać od sklepu czy restauracji darmowy produkt jeśli zamelduje się w danym lokalu i oznaczy obecność określonej liczby swoich znajomych.

grafika

Nie wiadomo czy Facebook pobiera opłaty od firm uczestniczących w testach. Z pewnością system może zachęcić większą liczbę użytkowników do korzystania z usługi Places. Sam portal w krótkim oświadczeniu poinformował, że nie komentuje tego typu spekulacji. Z kolei All Facebook określa osobę, od której otrzymał kopię e-maila, jako "wysoce wiarygodną", dodając że pracuje ona dla dużej agencji interaktywnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję