SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Wiedza bezużyteczna

Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.

Article

Z najnowszych danych Socialbakers (na dzień 3 maja 2015 r.) opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że najpopularniejszą facebookową stroną w Polsce jest Facebook for Every Phone, która ma 2,44 miliona fanów z naszego kraju i o ponad 202 tys. wyprzedza Serce i Rozum (miesiąc wcześniej różnica ta była o blisko 50 tys. większa).

Kolejne są Play, Radio Eska i Orange, a miejscami za nimi zamieniły się Wiedza bezużyteczna i Demotywatory, które wyprzedzają McDonald's.


Wśród marek prowadzi Play, który ma 2,07 miliona fanów i wyprzedza Orange, McDonald's, Plus, Tymbark, Allegro, Reserved i Samsung Polska.


Wśród profili mediowych na czele jest Radio Eska (1,73 mln fanów z Polski), przed YouTube, Eska TV, Facebookiem, MTV Polska, VIVA Polska, MTV, TVN, TVN24.pl i 4fun.tv.


Pozycję lidera wśród celebrytów utrzymał Kamil Bednarek, który ma 1,38 miliona fanów z Polski. Na kolejnych miejscach są Ewa Chodakowska, Eminem, Cleo, SA Wardęga, Robert Lewandowski, Vin Diesel, Shakira, Rihanna i Adele. W porównaniu z zeszłym miesiącem Cleo wyprzedziła SA Wardęgę, a Vin Diesel - Shakirę.


W kategorii Rozrywka na czele znajduje się Facebook for Every Phone, wyprzedzając Serce i Rozum, serial "House", Shreka, Harry Pottera, Mr. Beana, "Titanica", "Avatar" oraz Multikino Polska.


Z kolei w kategorii Sport liderem jest FC Barcelona (1,09 mln fanów z Polski), która wyprzedza Real Madryt, Legię Warszawa, Borussię Dortmund, UEFA Champions League, Manchester United, Lecha Poznań, Arsenal, Chelsea Football Club oraz Łączy nas piłka (oficjalny profil PZPN).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Wiedza bezużyteczna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl