SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Faceci myślą tylko o jednym"

Pod takim hasłem Boots Healthcare prowadzi kolejną kampanię reklamową skierowaną do młodych mężczyzn

IMIGe Poland umieściła naklejki reklamowe promujące nowy produktu z serii Clearasil For Men - żel pod prysznic do włosów, twarzy i ciała dla mężczyzn - na terenie męskich toalet szkół średnich w największych miastach Polski. Sposób ekspozycji naklejki promującej Clearasil dobrany został do miejsca, w którym szczególnie zwraca się uwagę na swój wygląd.

Za zaplanowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: "Faceci myślą tylko o jednym"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl