"Faceci myślą tylko o jednym"

Pod takim hasłem Boots Healthcare prowadzi kolejną kampanię reklamową skierowaną do młodych mężczyzn

masz
masz
Udostępnij artykuł:

IMIGe Poland umieściła naklejki reklamowe promujące nowy produktu z serii Clearasil For Men - żel pod prysznic do włosów, twarzy i ciała dla mężczyzn - na terenie męskich toalet szkół średnich w największych miastach Polski. Sposób ekspozycji naklejki promującej Clearasil dobrany został do miejsca, w którym szczególnie zwraca się uwagę na swój wygląd.

Za zaplanowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski