Trzeci sezon „Farmy” od 8 stycznia w Polsacie, emisja w dni powszednie w prime-time

W poniedziałek, 8 stycznia Polsat rozpocznie emisję trzeciego sezonu reality-show „Farma”, który bez zmian będą prowadzić Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka. Pierwszą ujawnioną uczestniczką programu jest Magdalena Żuchowska.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Trzeci sezon „Farmy” od 8 stycznia w Polsacie, emisja w dni powszednie w prime-time
Marcelina Zawadzka i Ilona Krawczyńska, gospodynie „Farmy 3”; fot. Polsat

Reality-show „Farma” to polska wersja szwedzkiego formatu z 2001 roku z portfolio Strix. W programie kilkanaście osób wyrwanych prosto z wygodnego życia w mieście trafia na kilka tygodni do wiejskiego gospodarstwa bez prądu, bez internetu i bez ciepłej wody. Uczestnicy mieszkają pod jednym dachem, więc muszą nauczyć się ze sobą współpracować. Pierwszy sezon nadawany był na początku tego roku.

Trzeci sezon „Farmy” był nagrywany od czerwca do sierpnia 2023 roku. Castingi do programu odbywały się wiosną. Show ponownie będą prowadzić Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka.

Emisja od 8 stycznia w Polsacie

Polsat „Farmę 3” emitować będzie od poniedziałku do piątku o godz. 20.00, począwszy od 8 stycznia 2024 roku. Trzeci sezon będzie się składać z 40 odcinków.

Pierwszą ujawnioną uczestniczką programu jest Magdalena Żuchowska - 32-latka znana ze sztuk walki MMA.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sylwestrowa-mocy-przebojow-polsat-kto-wystapi-doda-kayah-skolim-szmajkowski ##

Producentem polskiej wersji reality-show jest Constantin Entertainment Polska.

1,20 mln widzów drugiego sezonu

Średnia widownia premierowych odcinków drugiego sezonu reality-show Polsatu „Farma”, wyemitowanych w okresie od 2 stycznia do 24 lutego 2023 roku (w dni powszednie o 20.00) wyniosła 1,20 mln osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 9,36 proc. w gronie wszystkich widzów, 11,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,88 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mikolajkowy-blok-reklamowy-2023-ogladalnosc-szczegolowe-dane,7169457231607937a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy