Ferro: Klasyka czystej formy

Grupa Ferro, producent i dystrybutor baterii sanitarnych w Polsce,rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową dla marki Ferro pod hasłem'Baterie Ferro. Klasyka czystej formy'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampanię zobaczymy na billboardach w największych miastachPolski, w prasie branżowej oraz w Internecie. Jest ona kontynuacjąwiosennej kampanii reklamowej Grupy.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Ferro orazdotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Kampania prowadzona będzie do 15 października na billboardach wnajwiększych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Krakowie,Wrocławiu, Bydgoszczy, Lublinie, Łodzi, Szczecinie oraz wTrójmieście i na terenie aglomeracji Katowickiej), w prasiebranżowej (Murator, Wnętrza Publiczne, Elle Deco) oraz w Internecie(www.google.pl, www.muratordom.pl).

Autorem kreacji kampanii jest agencja CGS studio, autorem zdjęćjest fotografik Maciej Mańkowski. Za planowanie i zakup mediówodpowiedzialny jest dział marketingu Ferro.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji