SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Flying Bisons pomoże budować user experience klientów Getin Noble Banku

Getin Noble Bank rozpoczął współpracę z firmą Flying Bisons, która będzie pomagała rozwijać UX i UI kanałów elektronicznych banku.

 

Flying Bisons zajmie się m.in. bieżącą obsługą serwisów internetowych i aplikacji mobilnej oferowanych przez Getin Noble Bank w zakresie prac nad architekturą informacji, przygotowania grafik, analizowaniu i badaniu zachowań użytkowników oraz optymalizacji konwersji. Będzie również odpowiadać za projekty rozwojowe i obsługę strategiczno-koncepcyjną.

 - Wygranie przetargu na tak szeroką obsługę Getin Banku pozwoli nam potwierdzić naszą ekspercką pozycję w branży bankowej. Wcześniejsza praca przy projektach digital Pekao i licznych startupach fintech pozwoli nam wykorzystać te doświadczenia na korzyść Getin Banku- powiedział prezes zarządu Flying Bisons, Kamil Warulik.

Umowa pomiędzy firmami będzie obowiązywała w 2019 i 2020 roku.

Flying Bisonsealizuje strategiczne projekty digital dla takich marek, jak KFC, IKEA, Park of Poland, NC+, NN Investment Partners, Nationale Nederlanden, Hebe, Domino’s, Kompania Piwowarska i wielu innych.

Dołącz do dyskusji: Flying Bisons pomoże budować user experience klientów Getin Noble Banku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl