Flyspot klientem Walk Creative

Agencja Walk Creative wygrała przetarg na przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej i strategii komunikacji dla marki Flyspot.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Flyspot klientem Walk Creative

Zadaniem agencji będzie opracowanie nowego języka wizualnego marki. Prace obejmą stworzenie brandbooka z identyfikacją oraz tagline, brand guidelines i key visuali. 

Walk Creative rozpoczęła współpracę z Flyspot od przygotowania materiałów do kampanii z okazji black week.

Flyspot to firma, która posiada trzy tunele aerodynamiczne (w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu), symulatory swobodnego spadania. 

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?