SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ford Edge w mobilnej kampanii

Enpocket i Mindshare - interaktywna agencja medialna producenta samochodów Ford - wspólnie stworzą kampanię reklamową na telefony komórkowe.

Kampania promować będzie samochód marki Ford Edge.

Platforma Enpocket pozwala jej użytkownikom zamawiać powiadomienia tekstowe, ściągać tapety i oglądać klipy wideo Forda Edge. Kampania pojawi się również w gazetach i na billboardach promujących mobilną stronę internetową za pomocą kodu, po którego wysłaniu na podany numer użytkownik otrzyma link do strony Forda.

Stronę można przeglądać poprzez wpisanie do przeglądarki w telefonie komórkowym adresu www.enpocket.ford.com.

Platforma marketingowa Enpocket powstała we wrześniu 2006 roku. Obecnie korzystają z niej takie firmy jak Cingular, Sprint, Alltel, Vodafone, BT, Orange, Airtel i Virgin.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ford Edge w mobilnej kampanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl