SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Formind z nowymi klientami. Awansują Wątroba i Ciążyńska

Agencja reklamowa Formind rozpoczęła współpracę z Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju oraz siecią aptek Dr. Max. Jednocześnie w agencji awansowały Paulina Wątroba i Anna Ciężyńska, a do zespołu dołączyli Artur Koclęga i Sylwia Nycz.

od lewej: Paulina Wątroba i Sylwia Nycz Article

Dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju agencja Formind będzie świadczyć kompleksowe usługi w zakresie ATL, m.in. przygotuje oprawę graficzną nowej perspektywy unijnej. Dla sieci aptek Dr. Max ma zapewnić obsługę ATL i BTL, a także projektowanie, opracowywanie i wydawanie gazety produktowej. Z ministerstwem umowa została podpisana na 12 miesięcy, a kontrakt z Dr. Max ma charakter bezterminowy.

W agencji na stanowisko account director awansowała Paulina Wątroba. Poprzednio pełniła funkcję account managera. Wcześniej pracowała jako event & PR manager w Quiero Events, współorganizowała projekt podróżniczy „Mongolia 2011”, była także rzecznikiem prasowym projektu „At the end of the world”. Teraz do jej zadań należeć będzie planowanie oraz koordynowanie pracy działu client service oraz nadzorowanie współpracy z działem graphic design. Wątroba na tym stanowisku zastąpiła Annę Ciążyńską, której powierzono opiekę nad rozwojem nowego projektu agencji. Póki co przedstawiciele agencji nie chcą ujawniać jego szczegółów.

Dział client service, jako account manager, zasilił Artur Koclęga (wcześniej w TVP Katowice - dziennikarz, kierownik produkcji). Koclęga specjalizuje się we współpracy z klientami instytucjonalnymi i poprowadzi projekty z zakresu marketingu miejsc i regionów.

Powiększono też dział graficzny. Współpracę z agencją rozpoczął graphic designer Maciej Żaczek (ostatnio w MBT Media, wcześniej w Positive Power) oraz graphic designerka i rysowniczka, Barbara Kieca, która ostatnio związana była z agencją reklamową Polibiuro.

Nowo utworzone stanowisko financial managera objęła Sylwia Nycz. Będzie odpowiadać za zarządzanie finansami agencji.

Formind specjalizuje się w obsłudze klientów instytucjonalnych oraz marketingu miejsc i regionów.  Przychody grupy w zeszłym roku przekroczyły 6 mln zł netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Formind z nowymi klientami. Awansują Wątroba i Ciążyńska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl