SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Francuski szczur będzie promować Intela

Najnowsza animacja studia filmowego Pixar, zatytułowana "Ratatouille" jest nowym narzędziem marketingowym Intela.

Procesorowy gigant wydaje 8 mln dolarów, licząc na to, że doskonała animacja przyciągnie do sklepów i do komputerów z podzespołami Intela nowych klientów, oczekujących podobnych multimedialnych wrażeń. Reklamy mają obejmować promocję online, reklamę drukowaną oraz umieszczaną w punktach sprzedaży. Intel ma prawo wykorzystywać zarówno bohaterów filmu, markę oraz pozostałe treści.

Serwis EETimes.com wspomina o podobnej akcji konkurenta Intela, AMD. W 2001 roku razem z firmą Hewlett Packard promowały one popularnego Shreka. Jak zauważa serwis, wtedy konkurent Intela chciał udowodnić jakość swoich serwerów, teraz Intel chce skupiać się na sprzęcie kierowanym do konsumentów.

Intel nie po raz pierwszy współpracuje z Pixarem. Początek tej pracy datowany jest na 2001 roku. Owocem tego partnerstwa są już, razem z najnowszym, trzy filmy. Prócz "Ratatouille" to "The Incredibles" oraz "Cars".

Serwis nie prezentuje dokładnych liczb obejmujących przykładowo bazę serwerów wykorzystujących technologie Intela i zaprzęgniętych do pracy nad filmem, jednak wskazuje, że prace nad nim zgrały się w czasie z prezentacją nowych dwurdzeniowych procesorów Xeon Woodcrest.

Źródło: EETimes.co - pclab.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Francuski szczur będzie promować Intela

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl