Anna Lewandowska, Kamil Stoch, Mariusz Czerkawski i Adam Krzesiński ambasadorami Fundacji 4F

Nowo powstała Fundacja 4F Pomaga ma ambasadorów. To trenerka Anna Lewandowska, skoczek narciarski Kamil Stoch, były hokeista Mariusz Czerkawski i Adam Krzesiński, sekretarz generalny PKOL.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Anna Lewandowska, Kamil Stoch, Mariusz Czerkawski i Adam Krzesiński ambasadorami Fundacji 4F

Celem Fundacji 4F Pomaga jest wsparcie różnorodnych inicjatyw – od tych nakierowanych na promowanie zdrowego i aktywnego stylu życia po społeczne, jak również rozwój w tym obszarze wszystkich podopiecznych.

Fundacja 4F Pomaga rozwinie działalność edukacyjną i sportową wśród dzieci i młodzieży. Do głównych jej zadań należeć będzie m.in.: dostarczanie podopiecznym odzieży oraz sprzętu sportowego, wsparcie w organizacji zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży, udział w tworzeniu boisk i sal gimnastycznych  i pomoc w rekonwalescencji po kontuzjach dzieci, młodzieży i osób z niepełnosprawnością.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koronawirus-epidemia-szpitale-sprzet-4f-przekaze-10-proc-obrotow-z-e-commerce-agata-daje-1-mln-zl ##

Lewandowska, Stoch, Czerkawski i Krzesiński ambasadorami Fundacji 4F Pomaga

Ambasadorami Fundacji 4F Pomaga zostali trenerka Anna Lewandowska, skoczek narciarski Kamil Stoch i były hokeista Mariusz Czerkawski. Patronat nad Fundacją 4F Pomaga objął PKOL. W Komitecie Doradczym Fundacji będzie zasiadać Adam Krzesiński, sekretarz generalny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

- Dzisiaj ruszamy oficjalnie z Fundacją 4F Pomaga. Fundacja dalej wspiera służbę zdrowia w walce z koronawirusem, ale też chce pomagać rozwijać działalność edukacyjną i sportową wśród dzieci i młodzieży później, w nowej rzeczywistości. Nie mówimy, tylko dalej działamy – mówi Igor Klaja, Prezes OTCF, do którego należy marka 4F, a od teraz również członek Rady Fundacji 4F Pomaga.

W czasie epidemii koronawirusa firma OTCF, właściciel marki 4F, przekazała szpitalowi MSWiA w Warszawie 300 par gogli, z których korzysta personel medyczny zajmujący się osobami zarażonymi koronawirusem. Firma ogłosiła, że 20 proc. obrotu w jej sklepie internetowym 4F.pl zostanie przeznaczone na walkę z epidemię, ponadto zaczęła szyć maseczki ochronne.

https://www.wirtualnemedia.pl/4f-odziez-producent-otcf-prezes-igor-klaja-nikogo-nie-zwolnimy-z-powodu-koronawirusa-chociaz-grozi-nam-upadlosc,7170720301897857a

Firma od ponad dekady jest zaangażowana w sponsoring sportowy. Od 2008 roku przygotowuje stroje dla polskiej reprezentacji olimpijskiej, nawiązała też podobną współpracę z komitetami olimpijskimi w innych krajach (np. w połowie ub.r. ze Słowackim Komitetem Olimpijskim). Wiosną 2018 roku podpisała czteroletnią umowę, w ramach której marka 4F jest sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni, a jesienią ub.r. została sponsorem PlusLigi siatkarzy i ligi siatkówki kobiet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska