SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fuzja na rynku monitoringu mediów

Press - Service Monitoring Mediów Sp. z o.o. i Centralna Agencja Przeglądu Mediów utworzyły największą w Polsce firmę monitorowania mediów obsługującą kilkuset klientów

Zarówno Press - Service  jak i CAPM oferowały klientom podobne standardy obsługi.

"Poszukując partnera, rozglądaliśmy się za firmą solidną i z dobrą renomą na rynku. Centralna Agencja Przeglądu Mediów, działająca na rynku od trzech lat, zaimponowała nam swoją dynamiką i jakością obsługi. Dlatego właśnie tę firmę zaprosiliśmy do rozmów, które zaowocowały fuzją. Nie bez znaczenia był fakt posiadania przez CAPM mocnej pozycji na najważniejszym, warszawskim rynku" - mówi Sebastian Bykowski, Wiceprezes  Press - Service.

 Podobnego zdania jest także Waldemar Kijanowski, Dyrektor Oddziału Warszawskiego. "Dzięki mocnej pozycji CAPM na rynku, warszawski oddział Press - Service  ulegnie aktywizacji. Nie zamierzamy na tym poprzestać. Już teraz wprowadzamy w firmie nowy system zarządzania jakością. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym zmianom osiągniemy jeszcze wyższy stopień zadowolenia klientów".

Po zakończeniu procesu połączenia obu firm Press - Service  usprawnił szybkość działania monitoringu i jakość obsługi. Od chwili połączenia wprowadzany jest wewnętrzny system kontroli. Firma zamierza także zunifikować system zarządzania jakością. Silny, kilkukrotnie powiększony oddział w Warszawie daje możliwość jeszcze szybszego przetwarzania informacji z centrum kraju. Klienci korzystający z usług połączonych firm otrzymują teraz potrzebne im informacje w krótszym czasie i w dobrej cenie. Ponadto byli klienci CAPM mogą obecnie korzystać z autorskich produktów PRESS-SERVICE do dostarczania, przetwarzania i analizowania otrzymanych materiałów poprzez nowoczesne serwisy.

 " Wciąż powstają i są na bieżąco realizowane nowe, odważne projekty związane z obsługą Klientów, tworzone są innowacyjne produkty. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują coraz bardziej zaawansowane rozwiązania dostępu do informacji przez dedykowane serwisy www, a także zintegrowana platforma do przeglądania i analizowania wszystkich mediów" mówi Prezes Zbigniew Długi.

"Obecnie Ośrodek Obsługi Klientów znajduje się zarówno w Warszawie jak i w Poznaniu. Dzięki temu firma jest zawsze blisko odbiorcy swoich usług, a Opiekunowie Klienta mogą w każdej chwili spotkać się, porozmawiać i doradzić. Kapitał wiedzy i możliwość wymiany doświadczeń gwarantuje dalszy rozwój naszej firmy. Dodatkowo pozyskaliśmy nowe kontakty i większą bazę Klientów" podsumowuje  Wiceprezes Sebastian Bykowski.

Jest to już druga fuzja PRESS-SERVICE w krótkim czasie. Miesiąc wcześniej PRESS-SERVICE połączył się z Alma Internet S.A. tym samym wzmacniając swoje zaplecze technologiczne.

Zarząd firmy Press Service stanowią: Prezes Zbigniew Długi oraz Wiceprezesi: Piotr Długi i Sebastian Bykowski. Dyrektorem oddziału warszawskiego jest Pan Waldemar Kijanowski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fuzja na rynku monitoringu mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl