Gadu-Gadu zainwestowało w projekt trójwymiarowych gier on-line

Gadu-Gadu S.A. kupiło w poniedziałek prawa do technologii gieron-line - oprogramowanie o nazwie Frajdek, które pozwala naprowadzenie kilku gier w czasie rzeczywistym pomiędzy użytkownikamikomunikatora (szachy, warcaby, bilard, gra w karty; kolejne gry sąw przygotowaniu).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Gry posiadają trójwymiarowy, naturalny wygląd - jest to jedynytego typu wdrożony projekt w polskim Internecie, na razie w fazietestowej. Gry, które powstaną w wyniku zakupu technologii przezGadu-Gadu S.A., będą zintegrowane z usługami sieci Gadu-Gadu, w tymm.in. z komunikatorem GG oraz serwisami WWW.

Celem jest wprowadzenie szerokiej oferty gier interaktywnych,które będą w łatwy sposób dostępne dla wielomilionowej społecznościużytkowników Gadu-Gadu. Zespół osób tworzących gry będzie pracowałw ramach GG Team i dołączy do pozostałych projektów włączonych wostatnim czasie do Gadu-Gadu: Nauka.pl, Blip.pl, Fora.pl.

- Rynek gier interaktywnych to jeden z najdynamiczniejrozwijających się sektorów e-gospodarki, również z uwagi na rosnącąliczbę telefonów komórkowych i aplikacji mobilnych, dlatego obokprojektów telekomunikacyjnych przywiązujemy dużą wagę również dosfery rozrywki - mówi Piotr Pokrzywa z Zarządu Gadu-Gadu S.A. -Zaoferujemy użytkownikom Gadu-Gadu wiele zabawy interaktywnej,która w wolnych chwilach będzie uzupełnieniem codziennejkomunikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej