SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gala liderem "people"

Pierwszy raz w historii tygodnik Gala lepszy od dwutygodnika Viva

Pierwszy raz w historii, w listopadzie 2003 r., tygodnik Gala zanotował lepszy wynik średniej sprzedaży, niż dwutygodnik Viva. Zgodnie z najnowszymi danymi ZKDP średnia sprzedaż Gali w listopadzie 2003 r. osiągnęła poziom 203 tys. egzemplarzy. Największy rywal Gali w segmencie "people", dwutygodnik Viva, zanotował w tym samym okresie zdecydowanie gorszy wynik na poziomie 184,5 tys. egzemplarzy.

Porównując wyniki sprzedaży tego okresu z analogicznym okresem 2002 r. widać, że pozycja Gali jest stabilna (sprzedaż w listopadzie 2002 r. - 202,5 tys. egzemplarzy), podczas gdy dwutygodnik Viva pogorszył rezultat o około 40 proc. w porównaniu do listopada 2002 r.

Średnia sprzedaż magazynów w listopadzie w tys. egzemplarzy (ZKDP) 

      2002 r.   2003 r. zmiana

Gala 202,5    203,8 + 0,6 proc.

Viva 308,6   184,5 - 40,2 proc.

Wskaźnik czytelnictwa CPW pokazuje, że tygodnik Gala poprawił się o 1,1 proc., natomiast Vivy pogorszył się o ponad 10 proc.

Czytelnictwo (PBC General, SMG/KRC, 2003 vs. 2002, cała populacja, CPW, n=36 145).

         2002 r.   2003 r.   zmiana

Gala 1 141,8   1 154,8     1,1 proc.

Viva 1 271,8   1 137,5   - 10,6 proc.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gala liderem "people"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl