SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gamerzy i Magda Bereda promują loterię „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole”

Ruszyła kampania promująca loterię marki słodyczy Zozole (Mieszko). W akcji „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole” bierze udział piosenkarka Magda Bereda oraz youtuberzy zrzeszeni w sieci Lifetube - PLKD, Junajted, Kaluch, RoxMb, Hadesiak, Admiros, Manoyek. Kampanię prowadzi agencja reklamowa „Next Agnieszka Lancmańska Wnuk”.

Article

Zaangażowani do kampanii influencerzy realizują filmy, w których zachęcają do wzięcia udziału w loterii. Pojawią się też lokowania produktów oraz przekierowania do strony internetowej loterii.

Loteria Zozole - zasady i nagrody

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne opakowanie produktu marki Zozole oraz zarejestrować paragon na stronie Promocja Zozole. Raz w tygodniu zostanie wylosowana osoba, która wygra konsolę PS4 PRO (łącznie do wygrania jest aż 15 sztuk sprzętu), a co godzinę można będzie wygrać bon o wartości 50 złotych do Playstation Store (łącznie do rozdania jest aż 1164 kodów). Loteria potrwa do 31 sierpnia.

Kampanię promującą loterię przygotowała i prowadzi agencja reklamowa „Next Agnieszka Lancmańska Wnuk”. Loterię prowadzi agencja Kropka Bordo.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gamerzy i Magda Bereda promują loterię „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl