Gap zatrudnia PHD

Dom mediowy PHD wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla firmy Gap.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nie są znane inne agencje, które uczestniczyły w przetargu. Wartość medialnego budżetu sprzedawcy odzieży szacuje się na około 350 milionów dolarów. Zdecydowana większość tej sumy przypada na rynek amerykański (275 mln USD w 2009 r.).

PHD bronił medialnego budżetu Gapa w USA, gdzie obsługuje firmę od 2003 roku, a także w Europie (od 2007 r.).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?