Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha reklamują żel nawilżający Garnier (wideo)

W nowej kampanii marki Garnier (należącej do L’Oréal Polska) z udziałem aktorek Katarzyny Bujakiewicz i Agnieszki Więdłochy reklamowany jest żel nawilżający Hyaluronic Aloe Jelly.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha reklamują żel nawilżający Garnier (wideo)
Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha w reklamie nowego żelu Garnier

Spot z udziałem Katarzyny Bujakiewicz i Agnieszki Więdłochy podkreśla, że wprowadzony właśnie do sprzedaży żel Garnier Hyaluronic Aloe Jelly to połączenie organicznego ekstraktu z aloesu i kwasu hialuronowego, które zapewnia skórze twarzy nawilżenie na 48 godzin.

Z kolei krótsze reklamy przekonują m.in., że promowany produkt ma lekką formułę żelu i szybko się wchłaniania, można go stosować na dzień, na noc i jako podkład oraz zawiera składniki naturalnego pochodzenia.

 

Hyaluronic Aloe Jelly to kolejny produkt marki Ganier, który reklamują Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha. Wiosną ub.r. aktorki zostały ambasadorkami marketingowymi produktów do koloryzacji włosów Garnier Color Naturals.

 

Działania reklamowe marki Garnier obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe