Gatta w nowej kampanii telewizyjnej zachęca, by „odkryć ją na nowo”

Ruszyła kampania telewizyjna marki Gatta, pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Za jej przygotowanie odpowiadają Schulz Brand Friendly i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gatta w nowej kampanii telewizyjnej zachęca, by „odkryć ją na nowo”

W nowej kampanii telewizyjnej Gatta akcentuje, że w swoim asortymencie posiada nie tylko rajstopy, ale i inne elementy kobiecej garderoby. W spocie widać damskie body, legginsy, koszulki czy biustonosze. Koncept reklamy opiera się na pokazaniu, jak kobiety kupują produkty Gatty.

Spot będzie emitowany od 22 września br. w TVN oraz kobiecych kanałach tematycznych TVN, Polsatu i TVP.

Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style