SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gdańsk szuka agencji do promowania miasta wśród turystów ze Skandynawii

Urząd Miejski w Gdańsku ogłosił przetarg na planowanie i zakup mediów do internetowej kampanii promującej miasto wśród potencjalnych turystów z Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji.

Shutterstock.com Article

Przetarg dotyczy kampanii, która przez cztery tygodnie ma być realizowana m.in. na Facebooku i zagranicznych serwisach z sieci Google Display Network. Będzie skierowana do osób w wieku 18-55 lat z Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji potencjalnie zainteresowanych przyjazdem turystycznym do Gdańska.

W przetargu mogą wziąć udział agencje, które w ciągu ostatnich trzech lat obsługiwały w zakresie planowania i zakup mediów minimum dwie kampanie o budżecie co najmniej 200 tys. zł prowadzone na Facebooku i zagranicznych serwisach oraz oparte na różnych metodach targetowania. Termin zgłaszania ofert upłynie 15 września.

Oferty zostaną ocenione pod względem zaproponowanej ceny (50 pkt), liczby zaplanowanych odsłon reklam (25 pkt) oraz ich łącznego szacowanego zasięgu (25 pkt).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gdańsk szuka agencji do promowania miasta wśród turystów ze Skandynawii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl