Rola agentów w polskiej odsłonie globalnej kampanii Generali (wideo)

W poniedziałek ruszyła polska odsłona, pierwszej w 189-letniej historii Generali, globalnej kampanii reklamowej tej grupy ubezpieczeniowej. Firma do współpracy przy przygotowaniu spotów zaprosiła agentów. Hasłem przewodnim kampanii jest "Generali. Zależy nam na Tobie".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rola agentów w polskiej odsłonie globalnej kampanii Generali (wideo)

Globalna kampania Generali w centrum uwagi stawia agentów ubezpieczeniowych i podkreśla wyjątkową rolę, jaką odgrywają w realizacji strategii firmy „Lifetime Partner”.

Kampania jest przygotowana w sposób spójny na wszystkie rynki, na których działa Grupa Generali, ale jednocześnie zawiera lokalne elementy.

Ponadto w polskich reklamach występują agenci i multiagenci Generali Polska: Ewa Lenckowska, Ela Borkiewicz, Martyna Łukawska, Piotr Dejnarowicz, Sebastian Adamiak, Marcin Jezierski i Lesław Ziętek.

- Generali na całym świecie reprezentuje ponad 155 000 agentów i to oni są naszą najlepszą wizytówką. Każdego dnia z pasją i oddaniem doradzają ponad 61 mln klientów i są twarzą naszej firmy. Kampania ta podkreśla fundamentalną rolę - doradcy klienta - jaką odgrywają agenci. W Polsce współpracujemy z ponad 5 tysiącami agentów. Są bohaterami Generali, którzy z empatią i zrozumieniem dostarczają klientom spersonalizowane produkty i usługi. Są uosobieniem idei partnera na całe życie - podkreśla Roger Hodgkiss, członek zarządu Generali Polska.

W kampanii dominuje kolor marki Generali – kolor czerwony, który symbolizuje wyjątkowe podejście ubezpieczyciela do klientów.

grafika

- Czerwony, który jest kolorem życia, energii, emocji i miłości, podkreśla zaangażowanie Generali w budowanie relacji z klientami. Czerwony to również kolor pasji agentów Generali, z jaką dopasowują indywidualne rozwiązania dla klientów, rozumiejąc ich nadzieje i marzenia - wyjaśnia Roger Hodgkiss i dodaje: Czerwony to kolor naszej marki, reprezentuje naszą empatię i człowieczeństwo a także naszą postawę pełną pasji, dynamizmu i proaktywnego działania. To są cechy, których klienci szukają w marce, cechy, które mogą wnieść wartość do życia klientów.

Reklamy będą emitowane w telewizji i w radiu, a w internecie zostaną wykorzystane formaty statyczne oraz video. Ponadto specjalnie dla agentów zostały przygotowane zestawy materiałów do spersonalizowania kampanii, które mogą wykorzystywać w komunikacji z klientami i w social mediach.

Ogólnoświatowa kampania reklamowa została opracowana we współpracy z agencjami Isobar i Dentsu, których zadaniem było stworzenie globalnej platformy komunikacyjnej dla strategii biznesowej Generali „Partner na całe życie” - „Lifetime Partner”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej