Słynne role George’a Clooneya w nowej reklamie Nespresso (wideo)

Sceny z kultowych filmów, w których wystąpił George Clooney, są głównym motywem nowej kampanii reklamowej kawy Nespresso. Oprócz Clooneya w spocie pojawia się Andy Garcia. Za kreację reklam odpowiada agencja McCann z Nowego Jorku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Słynne role George’a Clooneya w nowej reklamie Nespresso (wideo)

Trwający minutę film reklamowy rozpoczyna się od sceny, w której George Clooney rozmawia przez telefon z Andy Garcia, który próbuje go ośmieszyć. Clooney stoi gdzieś na planie filmowym, w strugach deszczu, podczas gdy Garcia delektuje się kawą w słoneczny dzień. Nagle Clooney opuszcza plan i wychodzi na drogę. Dalej widzimy jak podąża w konkretnym, znanym sobie celu. Ta podróż jednak jest złożona ze scen kultowych filmów, w których Clooney wystąpił m.in. „Psycho”, „Easy Rider”, „Smokey and the Bandit”, „Seabiscuit”, „Muppets”.

Davide Moro, szef marketing w Nespresso wyjaśnił, że firma chciała pokazać w tej reklamie filmowy aspekt George'a Clooneya z elementami odniesień kulturowych do kampanii. Filmy do reklamy firma wybierała w porozumieniu z aktorem.

Za kreację reklam odpowiada agencja McCann z Nowego Jorku, produkcją spotu do internetu zajęła się firma Beware Doll.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku