SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Glamour” z wirtualną influencerką na okładce

W środę, 22 lutego trafił na rynek marcowy numer miesięcznika „Glamour”. Na okładce znalazła się wirtualna influencerka Wero.

Okładka marcowego wydania „Glamour” Okładka marcowego wydania „Glamour”

- Wero to awatarka z misją. Może nie istnieje naprawdę, ale jej wpływ na świat jest jak najbardziej realny. Chce go zmieniać tak, by było w nim więcej równości i różnorodności. Pomimo nierealnej powłoki, jak z filmu science fiction, Wero to zwykła dziewczyna, która marzy o lepszej przyszłości - informuje biuro prasowe Grupy Burda.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wero została stworzona według koncepcji redakcji „Glamour” i Glamour.pl, wspólnie ze studiem Wearfits (które tworzy m.in. wirtualne przymierzalnie) i z marką Converse (wewnątrz wydania znajdują się kody QR umożliwiające wirtualne przymierzenie butów marki).

Na okładce najnowszego wydania Glamour znajduje się kod QR umożliwiający wirtualne przymierzenie butów, które Wero ma na sobie. Żeby samemu zapozować do zdjęcia z wirtualną influencerką wystarczy zeskanować kod QR widniejący na str. 6, w edytorialu, obok zdjęcia redaktor naczelnej Katarzyny Dąbrowskiej.

- Wirtualna influencerka Wero na okładce „Glamour” pokazuje kierunek, w jakim idzie brand „Glamour” w Polsce. Jesteśmy innowacyjni, odważni i uważni na potrzeby naszych czytelniczek i użytkowniczek. Stworzyliśmy awatarkę, która odzwierciedla wartości „Glamour” - otwartość, inkluzywność, wrażliwość społeczną, ale też znajomość najnowszych trendów i potrzeb pokolenia Z - komentuje Katarzyna Dąbrowska, redaktor naczelna magazynu „Glamour”.

Dołącz do dyskusji: „Glamour” z wirtualną influencerką na okładce

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DJ to ja
Nie ma zespołu Downa, dużego brzucha, nie pije, nikogo nie reprezentuje, ubiera się w łachy do sprzątania, wygląda jak każda inna postać z gry komputerowej, nie jest nawet szczególnie atrakcyjna (widzieliście dema Mvidii?)

Nuda.
1 0
odpowiedź
User
puchacz
Nie ma zespołu Downa, dużego brzucha, nie pije, nikogo nie reprezentuje, ubiera się w łachy do sprzątania, wygląda jak każda inna postać z gry komputerowej, nie jest nawet szczególnie atrakcyjna (widzieliście dema Mvidii?)

Nuda.

Dawn czy Dusk z początków lat 2000. Marzenie!
0 0
odpowiedź
User
What Can You Do For Me
wole deinfluencerów, era influencerów już jest u schyłku, nawet wirtualne, kiepsko stworzone boty im nie pomogą. W końcu, an end of an era
0 0
odpowiedź