SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Głodowi powiedz "Stop"

Megakampania produktow marki Winiary

Produkt marki Winiary, "Danie w 5 minut", zmienia nazwę i wizerunek. Wprowadzanie zmian w życie wesprze prowadzoną z dużym rozmachem kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis. Kampania rozpoczeła się wczoraj. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki w taki sposób, aby była ona atrakcyjna dla młodej, wymagającej grupy docelowej oraz poinformowanie o nowej nazwie produktu. Na potrzeby kampanii Publicis stworzył charakterystyczną linię wizualną. Jest nią motyw "wygryzienia" pozostawionego przez czyjeś szczęki. Kampania wykorzystuje wiele kanałów i form dotarcia do grupy docelowej. Zaliczają się do nich m.in.: 3 różne spoty telewizyjne, reklama emitowana w kinach, oklejone reklamami autobusy i pociąg warszawskiego metra, wielkoformatowe plakaty oraz nietypowe formaty ogłoszeń prasowych. To pierwsza produkcja agencji Publicis dla marki Winiary po wygraniu przetargu na obsługę budżetu reklamowego dań  instant w lecie 2004 r.

Odnowiony produkt nazywa się "5 minut STOP". Jest adresowany do młodej, wymagającej grupy ludzi, która lubi reklamę bez tak zwanej "ściemy". Zaliczają się do niej uczniowie i studenci w wieku 18-25 lat oraz młodzi pracownicy biur (25-29 lat). Ludzie ci są na tyle pochłonięci swoimi codziennymi sprawami, że zapominają o zapewnieniu sobie ciepłego posiłku. Tymczasem w pewnym momencie pojawia się głód, który muszą szybko zaspokoić.

Głównym motywem kampanii jest motyw "wygryzienia". Przygotowane spoty przedstawiają codzienne, z życia wzięte scenki. Ich normalność zakłóca jednak pojawianie się "wygryzień". Policjantowi, który zatrzymał kierowcę skutera, przypadkowy przechodzień odgryza kawałek lizaka. Pasażerowi tramwaju kontroler odgryza kawałek biletu. W kinie niezidentyfikowane "coś" odgryza ścianę znajdującą się za widzami, kawałek po kawałku.. Wszystkiemu winien jest nagły przypływ głodu. "Byle by coś zjeść. Byle by nie byle co. Głodowi powiedz STOP." - głosi slogan wieńczący spoty telewizyjne.

Kampania będzie realizowana etapami. W styczniu w stacjach: TVP, Polsat, TVN pojawią się pierwsze trzydziestosekundowe spoty, natomiast w marcu będzie można zobaczyć trzy spoty w Vivie i MTV . Kolejne odsłony kampanii telewizyjnej będą miały miejsce w okresie letnim. W lutym ruszy kampania prasowa, outdoorowa i kinowa. W Newsweeku, Focusie, Activiscie i Przekroju pojawią się nietypowe formaty reklam. Ich wygląd jest trzymany w tajemnicy. Dwa wielkie plakaty zawisną w Warszawie i Poznaniu. Plakaty pojawią się także na standardowych nośnikach: billboardach, tablicach reklamowych i citylightach. Część z nich zawiśnie na uczelniach, które zostaną także ozdobione nietypowymi naklejkami. Materiały reklamowe pojawią się też w punktach sprzedaży (POS). 

Kampanię przygotował zespół Publicisu w składzie: Magda Dobrowolska-Sagan (Dyrektor Strategii), Ola Jurkiewicz (Dział Strategii),  Rafał Styła (Dział Strategii), Michał Nowosielski (Dyrektor Kreatywny), Katarzyna Wolska (Senior Art Director), Jacek Gierlasiński (Art Director), Paweł Merecz (Copywriter) Ola Kowalczyk i Marzena Purowska (Producenci) Adam Miecznikowski (Group Account Director), Małgorzata Kalinowska (Account Supervisor), Mikołaj Barthel de Weydenthal (Account Executive).

Dołącz do dyskusji: Głodowi powiedz "Stop"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl