Gmail i WP Poczta zyskują, w dół Poczta Onet i Yahoo Mail (TOP serwisów mailowych)

Wśród serwisów poczty elektronicznej zdecydowanym liderem zasięgowym jest Gmail, a najwięcej odsłon notuje WP Poczta. W ciągu roku obie witryny osiągnęły spore wzrosty odwiedzalności, zmalały natomiast mocno zmalały wyniki serwisów mailowych Onetu i Yahoo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W marcu br. przeglądarkową wersję Gmaila, stanowiącą mailową sekcję Google.com, odwiedziło 11,5 mln polskich internautów, czyli 40,2 proc. wszystkich użytkowników sieci w naszym kraju. Wykonali w serwisie 320,91 mln odsłon, każdy przeciętnie 27,9 - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Z kolei w witrynie mailowej WP.pl, działającej pod marką WP Poczta, 7,7 mln internautów wygenerowało 978,87 mln odsłon, średnio po 127,1 na każdego. Poczta Onet zanotowała 3,68 mln użytkowników i 394,84 mln odsłon (przeciętnie 107,4 na odwiedzającego), a Poczta.o2.pl - 3,05 mln użytkowników i 338,82 mln odsłon (średnio 111,2 na każdego).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-i-aplikacje-mobilne-w-polce-w-marcu-2020-r-ilu-uzytkownikow-ma-google-onet-pl-wp-pl-i-facebook,7170720964793985a ##

Serwis mailowy Interii przy 3,25 mln użytkowników miał 101,21 mln odsłon (przeciętnie 31,1 na każdego), a witryna mailowa Gazeta.pl - 302,5 tys. odwiedzających i 338,82 mln odsłon (69,1 na każdego).

Zdecydowanie niżesz statystyki zanotowały serwis mailowy Yahoo (135,5 tys. użytkowników i 2,01 mln odsłon) oraz Int.pl (42,2 tys. odwiedzających i 528,6 tys. odsłon).

grafika

W ciągu roku przeglądarkowy Gmail zyskał 2,45 mln użytkowników i 84,33 mln odsłon (to odpowiednio 27,6 i 35,6 proc. w górę), a WP Poczta - 411,7 tys. odwiedzających i 169,44 mln odsłon (5,6 i 20,9 proc.).

Serwis mailowy Interii osiągnął wzrost o 301,7 tys. użytkowników (10,2 proc.) i 15,19 mln odsłon (17,7 proc.), a witryna mailowa o2.pl - o 35,4 tys. użytkowników (1,2 proc.) i 41,19 mln odsłon (13,8 proc.). Natomiast Poczta.gazeta.pl przy spadku liczby odwiedzających o 3,7 tys. (1,2 proc.) zyskała 2,27 mln odsłon (12,2 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-zyskaly-40-proc-uzytkownikow-wp-pl-przed-onetem-najmocniej-w-gore-gazeta-pl,7170719182702721a ##

Za to serwis mailowy Onetu stracił 851,4 tys. użytkowników (18,8 proc.) i 243,42 mln odsłon (38,1 proc.), a Yahoo Mail - 49,6 tys. użytkowników (26,8 proc.) i 1,31 mln odsłon (39,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style