Gmail z 20 mln polskich użytkowników, WP przed Onetem i Interią (witryny mailowe)

Z Gmaila miesięcznie korzysta ponad 20 mln polskich internautów, natomiast nieco więcej czasu użytkownicy spędzają na platformach mailowych WP.pl, Onetu i o2.pl. Czołowe polskie platformy wyprzedzają Outlooka i serwis mailowy Yahoo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Gmail z 20 mln polskich użytkowników, WP przed Onetem i Interią (witryny mailowe)

Gmaila, działającego w domenie Google.com i zapewniający cały ruch koncernu w kategorii e-mailowej, w kwietniu br. odwiedziło 20,57 mln polskich internautów, co dało 69,34 proc. zasięgu. Każdy spędził na platformie średnio godzinę, 17 minut i 19 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Na dłużej internautów przyciągały platformy mailowe WP.pl, Onetu i o2.pl. Na pierwszej każdy z 6,58 mln użytkowników (co dało 22,19 proc. zasięgu) spędził średnio godzinę i 34 minuty. Witryna Onetu zanotowała 4,11 mln odwiedzających, 13,87 proc. zasięgu oraz godzinę, 18 minut i sekundę przeciętnego czasu korzystania, a ta o2.pl - 3,25 mln użytkowników, 10,94 proc. zasięgu oraz godzinę, 17 minut i 21 sekundę średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-i-twitter-stracily-ponad-milion-polskich-uzytkownikow-dluzej-na-snapchacie-i-tiktoku,7169650010490497a ##

Poczta Interia miała 3,65 mln odwiedzających, 12,32 proc. zasięgu oraz godzinę, 6 minut i 14 sekund spędzonych średnio przez użytkownika.

Trzy pozostałe platformy z zestawienia przyciągały każdego internautę przeciętnie na kilkanaście minut. Aplikacja Outlook zanotowała 2,49 mln użytkowników, 8,41 proc. zasięgu oraz 16 minut i 8 sekund średniego czasu korzystania, serwis mailowy Gazeta.pl - 524,4 tys. użytkowników, 1,77 proc. zasięgu oraz 14 minut i 4 sekundy średniego czasu, a platforma mailowa Yahoo - 466,2 tys. odwiedzających, 1,57 proc. zasięgu oraz 13 minut i 11 sekund średniego czasu.

grafika

W porównaniu z marcem Gmail stracił 1,11 mln polskich internautów (to 5,1 proc. w dół), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 14 minut i 41 sekund (16 proc.).

Spadki wyników, zwłaszcza przeciętnego czasu korzystania, zanotowały też inne platformy mailowe. Na Poczta WP ubyło 53 tys. użytkowników (0,8 proc.) oraz 20 minut i 57 sekund średniego czasu korzystania (18,2 proc.), na Poczta Onet - 78,2 tys. odwiedzających (1,9 proc.) oraz 13 minut i 4 sekundy średniego czasu (14,3 proc.), a na Poczta Interia - 32,9 tys. użytkowników (0,9 proc.) oraz 3 minuty i 52 sekundy średniego czasu (5,5 proc.).

Na platformie mailowej o2.pl przy minimalnym spadku liczby użytkowników (o 8,6 tys., czyli 0,3 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 19 minut i 33 sekundy (20,2 proc.), a w analogicznej witrynie Gazeta.pl ubyło 37,7 tys. internautów (6,7 proc.) oraz minuta i 18 sekund średniego czasu korzystania (9,4 proc.).

Outlook zyskał co prawda 249,3 tys. użytkowników (11,1 proc.), ale średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 2 minuty i 46 sekund (14,6 proc.). Natomiast platforma mailowa Yahoo straciła 46,2 tys. odwiedzających (9 proc.), a przeciętny czas korzystania wydłużył się o 36 sekund (4,8 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa