SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Good One PR dla centrum rozrywki Hulakula

Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z warszawskim centrum rozrywki Hulakula.

Article

Zespół agencji zajmie się m.in. opracowaniem całościowej strategii komunikacji marki, promocją miejsca, kontaktem z mediami, a także wsparciem eventów organizowanych w Hulakuli. Współpraca obejmuje PR korporacyjny, produktowy, a także doradztwo w zakresie promocji, CSR-u oraz współpracy z influencerami.

Za koordynację działań z ramienia Good One PR odpowiada Ilona Rutkowska, PR account executive.

Klienta pozyskano w ramach działań new business.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Good One PR dla centrum rozrywki Hulakula

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl